Sepetim 0

Hakkımızda

Alışverişin en hızlı adresi acelegelsin.com a Hoşgeldiniz.

acelegelsin.com yolculuğuna 2005 yılında eğitim öğretim sektörü ile başladı. Akabinde kitap kırtasiye pazarında eksikliği hissederek Konya' nın ilk kitap cafe mağazasını açtık. Bu mağazada kitabın yanı sıra Kırtasiye-Sanatsal-Oyuncak-Bilişim i de dahil ettik. Daha sonra okurlarımızın internet üzerinden kitabın yanı sıra kırtasiye-bilişim ürünleri- sanatsal ürünleri arayışına yöneldiğini gördük ve internette çok geçmeden yerimizi aldık. Okurlarımızın kitap kırtasiyeye kolay ulaşmalarını sağlamak için İnternet hizmetimizin yanı sıra telefonla sipariş hizmetine de başladık. Türkiye’nin her bölgesine hızlıca sipariş kolilerimiz ulaşmaya başladı.
Arayıp bulunamayan kitapkırtasiye kalmasın diye 1700 farklı yayınevi ve 291 kırtasiye tedarikçisine ulaştık ve 310.000’den fazla ürünü bir tık uzağınıza getirdik. Geri bildirimleriniz sayesinde kitap kırtasiye yelpazemiz her geçen gün daha da büyüyor.

Vakit nakittir diyerek en hızlı kitap kırtasiye tedarik ve sevkiyat için alt yapımızı yeniledik. Çok hızlı değil en hızlı olmak için her türlü yeniliği yakından takip ediyor ve hemen uygulamaya koyuyoruz. Daha hızlı tedarik, daha hızlı teslimat daha mutlu müşteri demek. Bir an önce siparişlerinize kavuşmanız için uzun saatler yorulmadan çalışıyoruz.

Herkes istediği ürüne sahip olabilsin diye ödeme kanallarımızı genişletiyoruz. Kredi kartı, taksitlendirme ve kapıda ödeme seçeneklerinden size uygun olanını seçebilir kitaplarınızı gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

Müşterilerimizin güvenliği bizim için çok önemli. Bankaların en güvenli 3D Poslarına ve SSL sertifikasına sahip az sayıda internet sitesinden biriyiz. Akıllı ödeme sistemiyle paranızı sizin kadar koruyoruz. Kredi kartı ve kişisel bilgileriniz kesinlikle kaydetmiyor alışverişlerinizden sonra ulaşılmaz hale getiriyoruz.

Kampanyalarımızı hep güncel tutuyor, indirimlerimizi kaçırmamanız için sosyal medya hesaplarımızda duyuruyoruz. Gündemde olan ürünler, çok aranılan kitaplar ve daha birçok kategoride ürünlerimiz için sürpriz indirimler yapıyoruz.

Her konuda sorunlarınızı görüşmek, memnuniyetinizi dile getirmek ve tavsiyeleriniz için müşteri hizmetleri yetkililerimize ulaşabilmeniz için çağrı merkezi bant kayıtlarıyla değil birebir canlı destekle hizmet veriyoruz. Tüm telefon hizmetimizi de güvenliğiniz gereği kayıt altına alıyoruz. Sosyal medya kanallarımızdan da 7 gün 24 saat bize ulaşabilirsiniz. Siparişlerinizin kimlerin hazırladığını, nereden gönderildiğini görmeniz için acelegelsin.com' un içinden karelerimizi görebilirsiniz. Dilerseniz merkezimizi ziyaret edebilir, çalışmalarımızı birebir öğrenebilirsiniz. Kahvemizi içerken sohbet etmekten ve fikirlerinizi öğrenmekten mutluluk duyarız.

Acelegelsin.com olarak en yeni teknoloji, en uygun fiyatlar, indirimler ve geniş kitap arşivimizle okurlarımıza her gün daha çok gelişerek hizmet vermeye devam edeceğiz.

Bize sosyal medya hesaplarımızdan yazabilir, 0850 532 19 20 numaralı telefon hattından arayabilir yada adresine mail yollayarak bize ulaşabilirsiniz.

Acelegelsin.com
Alışverişin en hızlı hali...

SAYGILARIMIZLA.

Ofc Kitap Kırtasiye Eğitim Bilişim Sistemleri Gıda Pazarlama Dış Ticaret Limited Şirketi adına